Bloomgate OÜ ( LilledEst lillepood),

registrikoodiga 14181399 Liiva tee 61, Tiskre, Harku vald,

 Harjumaa Eesti (edaspidi kaupmees) ja füüsiline või juriidiline isik, kes vormistab e-poes www.lilledest.ee (edaspidi e-pood) tellimuse ja identifitseerib end sisestades tellimusele oma isikuandmed (edaspidi klient), on kokku leppinud järgnevates tingimustes (edaspidi müügileping):

1. Üldsätted

1.1. Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Eesti Vabariigi seadustest ja muudest õigusaktidest ning müügilepingus kokkulepitust.

1.2. Kaupmehel on õigus mistahes ajal teha e-poe pakutavasse toodetesse ja teenustesse muudatusi.

1.3. Kaupmehel on õigus ühepoolselt muuta müügilepingu tingimusi ilma, et tal oleks kohustus kliendile teatada sellest kirjalikult e-kirja teel.

1.4. Müügilepingus toodud tingimustega tutvumine on kliendile kohustuslik.

1.5. Tellimuse esitamiselt täites linnukesega märkeruudu „Nõustun tingimustega”, nõustub klient, et on tutvunud müügilepingus toodud tingimustega, neist aru saanud ja nõustub müügilepingus toodud tingimustega.

2. Kaup, tootekirjeldus, laoseis, hinnad

2.1. E-poes on kuvatud tooted (edaspidi kaup), mida kliendil on võimalik tellida. Kõiki tooteid ei pruugi kohe saadaval olla ja peab arvestama ettetellimise ajaga.

2.2. Kauba juures on toodud tootekirjeldus, mis annab ülevaate konkreetse toote omadustest (edaspidi tootekirjeldus).

2.3. Tootekirjeldus ei pruugi olla ammendav ja võib sisaldada tahtmatuid vigu.

2.4. Tootekirjelduses sisalduvad tootepildid on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikust kaubast.

2.5. Kaup, mille juures on märge “tellimisel toode”, pole kohal kaupmehe laos, vaid see tellitakse tarnijatelt vastavalt kliendi tellimusele (edaspidi tellimisel kaup).

2.6. Kõikide kaupade hinnad on arvestatud eurodes ning sisaldavad kehtivat käibemaksumäära.

2.7. Kaupmehel on õigus igal ajal muuta kuvatavaid hindu.

2.8. Kui kaupmees on e-poes muutnud hindu pärast kliendi poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis tarnitakse kliendile vastav kaup tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Kliendil pole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.

2.9. E-poe kauba hinnad ja allahindlused võivad erineda LilledEst lillepoe füüsilises müügikohas müügilolevate toodete hindadest.

2.10. Juhul kui tellitakse kauba transport, lisandub kauba hinnale transpordihind, mis arvutatakse ostukorvis vastavalt tellitava kauba hulgale ja valitud kohale toimetamise viisile.

3. Tellimuse esitamine ja lepingu jõustumine

3.1. Kliendi ostukorv luuakse nupule “Lisa korvi” vajutamise hetkel.

3.2. Ostukorvis oleva kauba hulk on muudetav lahtris „kogus“. Kauba ostukorvi lisamine ei kohusta klienti ostma.

3.3. Klient saab kauba vajadusel ostukorvist eemaldada.

3.4. Ostukorvis olev kaup on tellimuse kinnitamiseni saadaval ka teistele klientidele.

3.5. Tellimuse vormistamiseks sisestab klient ostukorvi lehel nõutavad andmed, valib kohaletoimetamisviisi, tutvub ja nõustub seejärel müügilepinguga, valib makseviisi ning vajutab nupule „Maksma”. Sellisel kujul kliendi poolt e-poodi sisestatud tellimust (edaspidi tellimus) loetakse üldjuhul sooviks sõlmida müügileping.

3.6. Klient kohustub esitama tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks.

3.7. Kaupmees ei vastuta kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mitte täitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

3.8. Müügileping loetakse sõlmituks, kui klient esitanud tellimuse ja on kauba eest maksnud.

3.8.1 *esitades tellimuse e-poes ja märgib tasumise ´´kätte saamisel pic up väljastuspunktis´´, sellisel juhul on võimalik väljastuspunktis tasuda sularahas või kaardiga ning transpordi tasu ei kohaldu.

* Klient esitab tellimuse e-poes ja valib ´´kulleriga kohale´´ ning ´´saada mulle arve´´,Kaupmees saadab meilile kauba ja kullerteenuse arve.   Kaup antakse üle kullerile peale arve täielikku tasumist

* Klient esitab e-poes tellimuse, valib tarneks postipaki automaadi tuleb valida ´´saada mulle arve´´ ja kaup postitatakse peale arve täielikku tasumist. Postipaki saatmise korral tasub klient saatmise kulu kauba kätte saamisel pakiautomaadis

3.9. Kui ilmneb, et kliendi poolt esitatud tellimust ei ole võimalik osaliselt või täies mahus ettenägematutel asjaoludel tähtaegselt täita, siis võtab kaupmees 2 tööpäeva jooksul arvates müügilepingu jõustumisest kliendiga ühendust. Kaupmees pakub välja uue võimaliku tarneaja või asendustoote. Kui klient ei ole uute tingimustega nõus, siis ta võib tellimuse tühistada. Kaupmees tagastab kliendile tema poolt tasutud summa koos transpordi maksumusega 14 kalendripäeva jooksul alates sellest, kui kliendile edastati tingimuste muutumise info.

4. Kauba kohaletoimetamise ja kättesaamise tingimused

4.1. Kauba kohale toimetamine kulleriga

4.1.1. Laos olemasolev kaup toimetatakse kliendile kulleriga 3-5 tööpäeva jooksul pärast tellimust (juhul kui klient on valinud kätte toimetamise viisiks ´´Kulleriga kohale´´)

4.1.2. Tellimisel kaup toimetatakse kliendile kulleriga 5-9 tööpäeva jooksul pärast tellimust (tellimuse märkmetesse kirjutada kindlasti soovitud kätte toimetamise aeg)

4.1.3. Juhul kui tellimus sisaldab nii laos olemasolevat kaupa kui ka tellimisel kaupa, saab klient kauba kätte tellimisel kauba tähtaega arvestades või tuleb tasuda erinevatel aegadel saabuva kauba eest eraldi.

4.1.4. Kauba kättetoimetamine kulleriga toimub esmaspäevast reedeni ajavahemikus kell 9.00–20.00 vastavalt sihtkoha kättetoimetamise võimalustele.

4.1.5. Kaup toimetatakse kohale tellimuses sisestatud tarneaadressile.

4.1.6. Kaupa toimetatakse kohale üle Eesti. Pideva transpordiühendusega kindlustamata saartele adresseeritud kaup toimetatakse kätte vastavalt transpordiühenduse sagedustele.

4.1.7. Kättetoimetamise aeg teavitatakse kliendile SMSi/e-kirja teel või helistatakse kliendile ette ning lepitakse kokku sobiv aeg kauba kättetoimetamiseks.

4.1.8. Kui ettehelistamise käigus selgub, et kliendil pole võimalik kaupa vastu võtta, viiakse kaup väljastamiseks lähimasse pick-up müügikohta. Kliendile edastatakse kauba saabumise teade kauba väljastuskoha ja -aja kohta.

4.1.9. Klient vastutab selle eest, et kaup, mis on oma olemuselt kiiresti riknev (lilled, taimed või istikud), võetakse kullerilt vastu esimesel pakutud võimalusel, et tagada kauba säilimine.

4.1.10. Valides kauba kohaletoimetamiseks kullerteenuse, lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu. Kohaletoimetamise tasu suurus arvutatakse vastavalt tellitud toodete reaal- või mahukaalule.

4.1.11. Tingimustes toodud transpordi hinnad on orienteeruvad. Ajakohane, hetkel kehtiv transpordi hind on toodud ostukorvis. Kaupmehel on õigus igal ajahetkel transpordi hindasid muuta.

4.1.12 Kui klient soovib lilledele, taimedele kullerteenust järgmisel tööpäeval, siis tuleb esitada tellimusel eelmisel päeval hiljemalt kella 12.00ks. Hiljem saabunud tellimuse täitmist järgmisel tööpäeval ei saa kaupmees garanteerida.

4.1.13 Suure töökoormuse tõttu kehtivad tähtpäevadel nagu sõbrapäev, naistepäev, emadepäev, 1.september, isadepäev, jõulud kehtib tellimuse kohale toimetamise osas eritingimused. Neil tähtpäevadel tagab Kaupmees saadetise kohale toimetamise kalendripäeva jooksul (kellaajalist kohaletoimetamist ei toimu)

4.2. Kauba kättesaamine pick-up punktist

4.2.1. Kauba kättesaamine LilledEsti pick-up punktidest on tasuta ning nende lahtiolekuaegadel.

4.2.2. LilledEst pick-up punktid on:


Liiva tee 61, Tiskre, Harku vald, Harjumaa ( Tiskre Prismas asuv LilledEst lillepood) E-L 9.00-20.00, P 10.00-19.00

4.2.3. Juhul kui Tellimus sisaldab nii laos olemasolevat kaupa kui ka tellimisel kaupa, saab kauba kätte tellimisel kauba tähtaega arvestades.

4.2.4. Kaupmees saadab kliendile teavitava e-kirja, kui kaup on kliendi jaoks LilledEst pick-up punktis valmis komplekteeritud või helistab kliendile.

4.2.5. Kliendile väljastatakse kaubad isikut tõendava dokumendi (ID kaart, pass, juhiluba) ja tellimuse numbri esitamisel.

4.2.6. Kaupmees ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui kaupmehest mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse koopia arvest või tellimuse numbri ja selle alusel on kaup kätte saadud.

4.2.7. Juhul, kui klient ei tule kaubale järgi 7 kalendripäeva jooksul, järeldab kaupmees, et klient on loobunud kaubast ja kauba eest tagasi makset ei teostai ( Kiiresti riknev kaup nagu lilled, potitaimed ei ole võimalik uuesti müüa).

5. Lepingust taganemine ja kaupade tagastamine

5.1. Kui tellitud Kaup ei vasta kokkulepitud tingimustele, on Kliendil õigus Müügilepingust taganeda.

5.2. E-poest ostetud Kaupadele kehtib 14-päevane tagastusõigus alates Kauba kättesaamisest.

5.3. Kui Tellimuse sisuks on Kaup, mis on kiiresti riknev (lilled, taimed või istikud ), pole vastavalt Võlaõigusseaduse §-le 53 lg 4 p 4 Kliendil Müügilepingust taganeda võimalik.

5.4. Tagastatav toode peab olema puuduseta, täiskomplektne, originaalpakendis Kaup.

5.5. Tagastamisega kaasnevad transpordikulud kannab Klient.

5.6. Kui Klient soovib Tellimusest taganeda, siis kohustub ta sellest võimalikult kiiresti Kaupmehele kirjalikult teatama. Kirjalik teade tuleb saata elektronposti aadressil Info@lilledest.ee või helistada numbril +372 504 4708. E-kirja tuleb märkida tellimuse number, millest soovitakse taganeda ning lisada Kliendi kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, tellimuse esitamise kuupäev, kontakttelefon) ja tellimusest taganemise põhjus.

5.7. Vastavalt VÕS § 56 lg 25 tõendab lepingust taganemist tarbija. Klient saab tellimuse tagastada LilledEsti müügikohta, kus teostatakse toote ümbervahetamine või tagastus.

5.8. Kaupmees kannab Kliendile tasutud summa tagasi hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul alates Müügilepingu taganemise soovi kätte saamisest ja selle põhjendatuks lugemisest.

5.9. Raha kantakse üle samale arvelduskontole, millelt toimus selle laekumine Kaupmehele.

6. Kaebuste käsitlemise kord

6.1. Puudusega kiiresti rikneva (lilled, taimed, istikud) Kauba puhul on Kliendil õigus esitada Kaupmehele kaebus kaheteistkümne tunni jooksul alates kauba üleandmise hetkest. Kaebus tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui kaheteistkümne tunni jooksul alates kauba kätte saamisest..

6.2. Kaebuste lahendamise aluseks on ostudokumendid (tellimuse kinnitus, leping jne), mis tõendavad, et Kaup on ostetud Kaupmehelt.

6.3. Kaupmees annab kaebuse objekti kohta omapoolse eksperthinnangu ja lahendab kaebuse hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul alates kaebuse vastuvõtmise kuupäevast.

6.4. Ekspertiisi teostab Kaupmees esineva puuduse olemasolu ja tekkepõhjuse väljaselgitamiseks.

6.5. Sõltumatu ekspertiis on kliendi nõudmisel teostatav täiendav sõltumatu eksperdi tasuline ekspertiis juhul, kui Klient ei ole Kaupmehe poolt teostatud ekspertiisi tulemustega rahul.

6.6. Kaebus ei kuulu lahendamisele kui Kaupmees tõestab, et Kaubal esinevad puudused on tekkinud Kliendi süül.

6.7. Kui Kaupmees on keeldunud Kliendi kaebust lahendamast või Klient ei ole nõus Kaupmehe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Klient esitada kaebuse sellekohaseid vaidlusi lahendavale isikule või institutsioonile, tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule.

6.8. Klient võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu.

7. Isikuandmed ja nende kasutamine

7.1. Klient annab selge ja teadliku nõusoleku Kaupmehele enda isikuandmete töötlemiseks.

7.2. Tellimuse esitamisel Kliendi poolt sisestatud teenuse osutajale teatavaks saanud isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ning kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ja kauba pakkumiseks Kliendile.

7.3. Isikuandmete allikaks on kliendisuhte tekkimine E-poes tellimuse registreerimisel.

7.4. Registreeritavate isikuandmete koosseisu kuuluvad andmed Kliendi tellimuse kohta (Kliendi perekonnanimi, eesnimi, tänav, maja, korteri number, asula või linn, telefoninumber, e-posti aadress, tarnimisviis, kasutatud makseviis, E-poe Müügilepinguga nõustumine müügipakkumiste saatmisega elektronposti aadressil, vabatekstina sisestatud märkused).

7.5. Isikuandmeid, mis on vajalikud Kauba vahendamiseks Kliendile, võib edastada kulleriteenust osutavatele ettevõtetele.

7.6. Kliendil on õigus kontrollida teda ennast puudutavaid isikuandmeid, samuti neid muuta või kõrvaldada andmed registrist.

7.7. Klient annab Kaupmehele nõusoleku saata tellimuse esitamisel sisestatud elektronposti aadressile tellimuse kinnituse.

7.8. Klient annab Kaupmehele nõusoleku saata müügipakkumisi tellimuse esitamisel sisestatud elektronposti aadressil juhul, kui on märkinud ära vastava nõusoleku tellimuse esitamise lehel linnukesega vastavas märkeruudus.